منشور اخلاقی

صنایع برق طه به لحاظ فکری و اعتقادی خودرا ملزم ومتعهد می داند تا جهت احقاق حقوق مشتریان در طراحی و ساخت و تعمیر ساده ترین وکارآمد ترین و علمی ترین مسیر را انتخاب نموده ودراین پروسه به کیفیت پیش از سایر موارد اهتمام ورزد وقیمت را تا جایی مد نظر قرار دهد که آسیبی به آن وارد نگردد.

صنایع برق طه به چند اصل اساسی وبنیادی ایمان راسخ داشته و به این باور است که رعایت این اصول نقش قابل توجهی در کار خود ایفا خواهد کرد.

الف) صنایع برق طه سود همگانی و به طبع سود خودرادر جلب رضایت کوتاه مدت و دراز مدت مصرف کنندگان می داند .لذا تلاش خودرا به ساخت آینده ای که رضایت کامل مصرف کنندگان را در بر داشته باشد معطوف می دارد..

ب) صنایع برق طه خودرا وکیل وناظر مصرف کنندگان در پروسه خدمات مربوطه احساس نموده لذا با دقت لازم در طول مراحل مختلف سعی دارد نظارت دقیق وکارشناسانه خودرا در تهیه بهترین مواد اولیه ممکن و طراحی علمی و مهندسی و ساخت با کیفیت بالا با استفاده از بهترین و کارآمد ترین مهندسین ومتخصصین و پرسنل در طول مراحل مختلف بخصوص در بخش کنترل کیفیت نهایی جهت خدمات قابل قبول و با کیفیت بالا اعمال نماید.

پ) صنایع برق طه گارانتی و خدمات پس از فروش را جزء حقوق اساسی مصرف کنندگان دانسته وخودرا موظف وملزم می داند در طول مدت گارانتی در اولین فرصت پس از اطلاع از نیاز مصرف کننده به استفاده از حق گارانتی ،گروه سرویس و تعمییرات خودرا برای رفع ایرادات احتمالی به محل استقرار محصولات اعزام نموده تا خسارت های ناشی از خرابی دستگاه را به حداقل ممکن برساند .

استفاده کننده گان از خدمات ما گویاترین معرف ما ومطوئن ترین راه مشاوره شما در انتخاب بهترین ها هستند.

مراحل سیم پیچی شامل:

۱بررسی علت سوختگی
۲ثبت نقشه و قطر سیم ها و تعداد آن ها در هر طبقه و شیار
۳خالی کردن سیم های سوخته
۴عایق کاری مناسب(استفاده از نومکس آلمان به ضخامت های مختلف که بستگی به قدرت موتور دارد)
۵شروع کلاف پیچی توسط دستگاه های اتوماتیک و قالب های مناسب
۶قرار دادن سیم ها داخل شیار موتور
۷سربندی کلاف ها
۸لاک کاری از نوع کوره ای
۹در آخر جمع کردن قطعات مکانیکی موتور و تست آن

توجه:

لازم بذکر است در صورت معیوب بودن قطعات مکانیکی شامل یاتاقان ها و روتور جهت سرویس و رفع عیب به تراشکاری ارسال و بلبرینگ ها در صورت لزوم با اجناس ژاپنی تعویض خواهد شد.